ایجاد زیرساخت‌های گردشگری یکی از نیازهای اساسی کاشان است

مدیرکل امور استان‌ها و تشکل‌های مردم نهاد وزارت میراث، گردشگری و صنایع‌دستی بیان کرد: راه‌های مواصلاتی منتهی به شهرستان کاشان از مهم‌ترین راه‌های گردشگرپذیر کشور است که ایجاد زیرساخت‌ها و تأسیسات گردشگری یکی از نیازهای اساسی در این محورها است.

نادر زینالی گفت: شهرستان کاشان به لحاظ تعداد جاذبه‌های گردشگری، حجم بسیار بالای گردشگر و موقعیت جفرافیایی یکی از محورهای پرتردد گردشگری کشور بوده و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید به طور ویژه مورد توجه قرار بگیرد.

وی با تأکید بر رفع موانع سرمایه‌گذاری در بخش خصوصی، گفت: سرمایه‌گذاری که دوستدار میراث و گردشگری است نباید در پیچ‌وخم‌های اداری برای دریافت مجوز معطل بماند و همه دستگاه‌های اجرایی باید برای رفع این موانع کمک کنند.

مدیرکل امور استان‌ها و تشکل‌های مردم نهاد وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، بیان کرد: همه باید به قانون تمکین کنیم و برای مانع زدایی برای توسعه صنعت گردشگری در همه حوزه‌ها مشارکت کنیم که عدم الزام سرمایه‌گذاران برای ایجاد پارکینگ در بافت تاریخی یکی از موارد است.

زینالی گفت: طبق قانون، بهره‌برداری از هیچ پروژه‌ای در بافت تاریخی نباید به دلیل نداشتن پارکینگ معطل بماند و عدم توجه به این مهم خلاف ضوابط و قوانین فرادستی است.

به گزارش کاشان فردا به نقل از ایسنا، بررسی پروژه‌های سرمایه‌گذاری، تأسیسات گردشگری، خدمت‌رسانی به مجتمع‌های درون‌شهری و برون‌شهری و دیدار با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی از جمله هدف‌های سفر سه روزه مدیرکل امور استان‌ها و تشکل‌های مردم‌نهاد وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به شهرستان کاشان است.

 

 

 

کاشان فردا را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

اینستاگرام تلگرام

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.