آغاز انتقال اجساد قربانیان حادثه تصادف اتوبوس با تانکر سوخت

کاشان فردا ــ‌ با احراز هویت قربانیان حادثه تصادف اتوبوس با تانکر سوخت در دوشنبه‌شب ۲۶ شهریورماه، انتقال اجساد به زادگاه‌شان آغاز شد.

به گزارش صدا و سیما؛ مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: پس از دریافت نمونه DNA از اجساد و بستگان درجه یک و تشخیص هویت، هماهنگی‌های لازم با مراجع قضایی ذی‌ربط انجام و دستور صدور جواز دفن و تحویل اجساد صادر شد.

علی سلیمانی‌پور افزود: عباس نیساری فرزند محمد، نزینه‌گل صفی‌زاده فرزند شمس‌الله، لیلا صفی‌زاده فرزند گل‌محمد و سامان سنجری‌فرد فرزند محمد از جیرفت، محمدمهدی نقدی فرزند علیرضا، شقایق و علیرضا نقدی‌نسب فرزند علی، محمد میرافضلی فرزند حسین، مهرانگیز سالاری فرزند فتحعلی، فاطمه عباس‌زاده فرزند رمضان و نرجس قادی فرزند جلال قربانیان این حادثه از کرمان بودند.

مدیر کل پزشکی قانونی استان اصفهان اضافه کرد: فروزنده اکبری فرزند حسین و فریبا سادات فرزند سیدضیاء از انار، محسن اسماعیلی فرزند مهدی و عصمت عابدی فرزند محمدحسن از رفسنجان، محمدرضا زارع فرزند محمد از مهریز یزد و سجاد رحمانی فرزند غلام‌سخی، نرگس و مرضیه خلیلی فرزند ابراهیم‌شاه از ساوه دیگر جان‌باختگان این حادثه بودند که مجوز دفن و انتقال اجساد به زاد‌گاهشان صادر شده است.

ساعت 23 و 30دقیقه دوشنبه‌شب ۲۶ شهریورماه بر اثر برخورد یک تانکر حامل مواد سوختی با اتوبوس تهران ــ کرمان در در 25 کیلومتری نطنز 19 نفر جان باختند و 27 نفر هم مصدوم شدند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.