در استان اصفهان شمالی گلپایگان و نائین فرمانداری ویژه‌اند

سید جواد ساداتی‌نژاد در گفت‌وگو با دانشجوکاشان فردا –  نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل گفت: در طرح استان اصفهان شمالی با تفویض اختیارات به تمامی شهرستان‌های استان، عدالت مدیریتی را در تمامی مناطق مشاهده خواهیم کرد.

سید جواد ساداتی‌نژاد، در گفت‌وگو با دانشجو با بیان این‌که طرح هفته جاری برای بررسی به کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور می‌رود تصریح کرد: اگر بروکراسی در استان نبود شاهد گسترش خدمات از جمله افزایش اشتغال و بهره‌وری، تولید ثروت، روند شتابان توسعه، کاهش هزینه‌های امور اداری و مجوزها و … بودیم.

بیشتر بخوانیم:
+ طرح استان اصفهان شمالی با مخالفتی مواجه نیست
+ جداکردن اصفهان شمالی ضروری است
+ اصفهان شمالی طرحی ملی و عام‌المنفعه است

ساداتی‌نژاد با تاکید بر این‌که استان اصفهان شمالی در حوزه رفاه اجتماعی و توسعه نیز اثرگذار خواهد بود، یادآور شد: منافع مردم در هر دو بخش استان اصفهان و استان اصفهان شمالی در این طرح به طور کامل دیده شده است.

وی تاکید کرد: در تلاشیم از روند بروکراسی که تا پیش از این در استان اصفهان شاهد بودیم جلوگیری شود. در این طرح گلپایگان و نائین به عنوان فرمانداری ویژه دیده شده‌اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با واگذاری اختیارات به خصوص در کمیته امور زیربنایی به شهرستان‌ها تلاش خواهیم کرد این مناطق نیز بتوانند خود و استعداد خود را قوی‌تر و فعال‌تر شکوفا کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.