کاشان بر جایگاه نخست «رویداد ملی سازگاری با کم‌آبی» ایستاد

آبفای کاشان جایگاه نخست رویداد ملی سازگاری با کم‌آبی را کسب کردکاشان فردا – شرکت آب و فاضلاب کاشان در همایش تخصصی رویداد ملی سازگاری با کم‌آبی به عنوان واحد برتر قابل تقدیر شناخته شد و جایگاه نخست این همایش را از آن خود کرد.

مدیرعامل آبفای کاشان با اعلام این خبر گفت: این شرکت با ارسال بیش از 30 مقاله و تجربه در زمینه سازگاری با کم‌آبی موفق به کسب این مقام شد.

بیشتر بخوانیم:
+
کاشان فقط ۱۵ سال دیگر آب شیرین دارد

محمدرضا اسدی افزود: رویداد ملی سازگاری با کم‌آبی تیرماه امسال در سه حوزه «فضای سبز و آب و فاضلاب شهری و روستایی»، «صنعت، معدن و انرژی» و «کشاورزی» با ارایه تجربیات و طرح‌های اجراشده در بین دستگاه‌های عضو کارگروه ملی سازگاری با کم‌آبی در زمینه‌های مدیریت مصرف، کاهش تلفات آب، بازچرخانی آب و کاهش آلودگی آب برگزار شد.

وی یادآور شد: شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی، شرکت‌های آب منطقه‌ای و مجموعه‌های دانش‌بنیان بخش خصوصی از اعضای این کارگروه می‌باشند.

اسدی تصریح کرد: پروژه «پایش اجزای مصرف مشترکین شهر کاشان DEMAPLAN که توسط شرکت آب و فاضلاب کاشان و با همکاری شرکت Inter3 آلمان اجرا شده است، به عنوان یکی از تجارب برتر در نشست تخصصی سازگاری با کم‌آبی ارائه گردید.

نشست تخصصی رویداد ملی سازگاری با کم‌آبی از سوم تا پنجم تیرماه در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی وزارت نیرو برگزار شد.

آبفای کاشان جایگاه نخست رویداد ملی سازگاری با کم‌آبی را کسب کرد

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.