۲۱۶ عمل آنژیوپلاستی و ۸۰۶ آنژیوگرافی در بیمارستان بهشتی

۲۱۶ عمل آنژیوپلاستی و ۸۰۶ آنژیوگرافی در بیمارستان بهشتیکاشان فردا – سرپرست مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی کاشان، از انجام 216 مورد عمل آنژیوپلاستی و 806 مورد عمل آنژیوگرافی در این بیمارستان در ۶ ماهه نخست سال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه، دکتر محمد رضا شریف ضمن گرامیداشت هفتم مهرماه روز جهانی قلب، با اشاره به بستری‌شدن بیش از 2100 بیمار قلبی در این مدت گفت: در چند دهه گذشته بیماری‌های قلبی شایع‌ترین علت مرگ و میر در دنیا و نیز کشور ما بوده است.

بیشتر بخوانیم:
+ انجام بیش از ۱۵ هزار آنژیوگرافی و ۴ هزار آنژیوپلاستی در کاشان

وی افزود: از ابتدای سال تا کنون، 47 بیمار تحت عمل جراحی تعبیه باطری و تعداد 122 مورد آنالیز باطری و ICD انجام شده است.

مدیر گروه قلب دانشگاه نیز، از انجام بیش از یک هزار تست ورزش، 4300 اکوکاردیوگرافی، بیش از 43 هزار نوار قلب برای بیماران بستری و بیش از 2600 نوار قلب برای مراجعین سرپایی بیماران قلبی در این مدت خبر داد و خاطر نشان کرد: تمام بیمارانی که با درد حاد قلبی به بیمارستان مراجعه می‌کنند، بدون انتظار و اتلاف وقت توسط پزشک کشیک، مورد معاینه قرار گرفته و تحت درمان متناسب با شرایط قرار می گیرند.

دکتر حسن رجبی‌مقدم ادامه داد: بیش از 400 بیمار قلبی توسط پزشکان متخصص قلب و عروق در کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی این مرکز در 6 ماهه نخست سال 98 ویزیت و معاینه شده‌اند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.