کارگاه تخصصی عکاسی تئاتر در جشنواره تئاتر مهر

کارگاه دو روزه عکاسی تئاتر به تدریس مهدی آشنا در کاشانکاشان فردا – دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان از برگزاری کارگاه تخصصی عکاسی تئاتر در روزهای ۱۹ و ۲۰ آذر‌ماه جاری در فرهنگ‌سرای مهر کاشان خبر داد.

خیام وقار کاشانی با بیان این که آموزش و افزودن به سطح دانش علاقه‌مندان به تئاتر، یکی از اهداف مهم این دوره از جشنواره است یادآور شد: در این راستا قبل از شروع جشنواره، کارگاه دو روزه تخصصی عکاسی تئاتر با تدریس مهدی آشنا مدرس برجسته عکاسی تئاتر با حضور متقاضیان و علاقه‌مندان با رویکرد «آموزش مبانی و اصول عکاسی در صحنه تئاتر» برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانیم:
+ دوره پانزدهم زمان بلوغ جشنواره ملی تئاتر مهر است

وقار کاشان افزود: قرار است متقاضیان و شرکت‌کنندگان این کارگاه، در طول جشنواره با حضور در محل اجراها، با تلفیق آموزش‌های ارائه‌شده با تجربیات قبلی خود به ثبت تصویری متن و حواشی این دوره از جشنواره بپردازند که ماحاصل این فعالیت در پایان جشنواره و بر اساس نظرات هیئت داوران، تبجیل و اهدای جایزه به ۳ عکس برتر را به دنبال خواهد داشت.

وی با اعلام اسامی سیف‌الله صمدیان، حمید جبلی و مهدی آشنا به عنوان هیئت داوران انتخاب تصاویر برگزیده عکاسان حاضر در جشنواره برای معرفی و تقدیر در روز پایانی یادآور شد: علاقه‌مندان و متقاضیان شرکت در کارگاه تخصصی دو روزه عکاسی تئاتر جشنواره می‌توانند با مراجعه به آدرس www.tiwall.com نسبت به نام‌نویسی اقدام کنند.

سیف‌الله صمدیان و حمید جبلی از نام‌های شناخته شده با سوابق طولانی در عرصه هنر فیلم و سینمای مستند و داستانی کشورمان هستند.

پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان و با همکاری مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ۲۱ تا ۲۸ آذرماه جاری برگزار می‌شود.‌

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.