شادروان «حجازی» نخستین متولی کمک به بیماران کلیوی در کاشان بود

شادروان «حجازی» نخستین متولی کمک به بیماران کلیوی در کاشان بودکاشان فردا ـ عضو انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی کشور، از شادروان «حسین حجازی» مدیرعامل فقید باریج‌اسانس به عنوان نخستین متولی کمک به بیماران کلیوی یاد کرد که آثار باقیات‌الصالحات آن همیشه جاری خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی شرکت داروسازی باریج اسانس، خلیل بهمنی گفت: شادروان حسین حجازی پدر صنعت اسانس ایران در سال ۷۴ پرداخت هزینه نخستین بیمار پیوند کلیه در کاشان را تقبل کرد.

بیشتر بخوانیم:
+ تولید یک داروی گیاهی برای درمان طیور در باریج اسانس کاشان

+ ۹ بیمار کلیوی در کاشان نیازمند پیوند کلیه

مدیر انجمن حمایت از بیماران کلیوی کاشان با اشاره به اینکه در همان روزهای نخست راه‌اندازی این انجمن مرحوم مهندس حجازی مشوق اصلی من در این کار خیر بود، افزود: اکنون نیز شرکت دانش‌بنیان باریج اسانس همواره به این انجمن مردم‌نهاد خیرخواهانه کمک می‌کند.

وی گفت: در روزهای نخست کار انجمن حمایت از بیماران کلیوی کاشان، ۱۲ بیمار کلیوی نیازمند به پیوند و ۴۵ بیمار دیالیزی در نوبت بودند که هم‌اکنون با کمک افراد خیر ۸۶۲ پیوند کلیه در کاشان و حومه و ۴۳۸ بیمار دیالیزی زیر پوشش حمایت‌های این انجمن قرار دارند.

بهمنی با اشاره به اینکه برای تعدادی از بیماران نیازمند هزینه ایاب ذهاب نیز پرداخت می‌شود گفت: بسته‌های حمایتی و معیشتی نیز به بیش از ۱۵۰ نفر از بیماران زجردیده اهدا می‌شود.

لاله حجازی مدیر عامل شرکت داروسازی باریج اسانس در این نشست با اشاره به اقدام‌های خیرخواهانه و نیک‌اندیش مهندس حسین حجازی، گفت: به تاسی از شادروان حجازی، انجام کمک‌های خیرخواهانه همواره در اولویت‌ کار این شرکت قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه شرکت داروسازی باریج اسانس خدمات گسترده‌ای در امور عام‌المنغعه داشته و سالیانه هزینه یک پیوند کلیه را برعهده گرفته است، افزود: این شرکت بیش از ۲ میلیارد ریال به انجمن حمایت از بیماران کلیوی کاشان اهدا کرده است.

مهندس حجازی با تاکید بر اینکه انجمن حمایت از بیماران کلیوی کاشان یکی از جامعه‌های هدف شرکت داروسازی باریج اسانس است، اظهار داشتند: این شرکت از بدو تاسیس تاکنون در انجام رسالت‌های اجتماعی و خیرخواهانه خود از هیچ کوششی دریغ نورزیده است و همواره بخشی از درآمدش را به این مهم اختصاص داده است.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم  https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.