اعلام رضایت ۹۳٪ از خدمات‌ و جاذبه‌های گردشگری کاشان

اعلام رضایت 93 درصدی از نحوه خدمات‌ و جاذبه‌های گردشگری کاشانکاشان فردا – معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی شهرداری کاشان از رضایت ۹۳ درصدی گردشگران داخلی و خارجی از خدمات ارائه شده و جاذبه‌های گردشگری کاشان بر اساس نتایج نظرسنجی نوروزی خبرداد.

سید مرتضی حسینی از اجرای طرح نظرسنجی از گردشگران داخلی و خارجی در سال جاری خبر داد و گفت: بر اساس نتایج این نظرسنجی که با حضور یک هزار و 49 نفر گردشگر داخلی و خارجی انجام شد، 93 درصد از گردشگران از نحوه خدمات و جاذبه‌های گردشگری این شهر ابراز رضایت داشتند.

حسینی با اشاره به این‌که در این نظرسنجی 86 درصد از بازدیدکنندگان خواستار بازگشت دوباره به این شهر بودند گفت: باغ فین، خانه‌های تاریخی و بازار بزرگ کاشان از جمله اماکن پربازدید از نگاه گردشگران بود.

وی با تاکید بر این‌که یکی از مهم‌ترین عواملی که بر ارتقای تجربه سفر برای گردشگر نقش اساسی دارد، آشنایی از انتظارات، نیازها و میزان رضایت آن‌ها از سفر به شهر مقصد است، گفت: تدوین این نظرسنجی با هدف شناسایی نقاط قوت و ضعف شهر کاشان و بررسی کیفیت خدمات محل اقامت و چرایی انتخاب آن‌ها از سفر به شهر کاشان انجام شده است.

حسینی در ادامه به ضرورت فراهم‌نمودن زیر‌ساخت‌های لازم برای ارتقای صنعت گردشگری از سوی نهادهای ذی‌ربط اشاره کرد و گفت: دو اصلِ اساسی برای ماندگاری گردشگران در شهر رضایت و وفاداری آن‌ها است. لذا ارائه تسهیلات و امکانات مطابق با انگیزه‌های گردشگران از راه‌کارهای اساسی برای رسیدن به این هدف است.

به گفته وی، حل گره‌های ترافیکی و رفع مشکل پارکینگ از مهم‌ترین نقاط ضعف کاشان در این نظرسنجی عنوان شده بود که حل آنها افزایش رضایت گردشگران را به دنبال خواهد داشت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.