توزیع ۳ هزار کتاب در بیمارستان آیت‌الله یثربی کاشان

محمد نظافتی معاون فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشانکاشان فردا – معاون فرهنگی هنری اداره ارشاد کاشان از توزیع سه هزار جلد کتاب در بیمارستان آیت‌الله یثربی کاشان خبر داد و گفت: طرح میز مطالعه کودک نیز در این بیمارستان اجرایی شده است.

به گزارش مهر، محمد نظافتی شام‌گاه چهارشنبه در سی‌وچهارمین نشست کتاب‌خوانی در بیمارستان آیت‌الله یثربی اظهار داشت: مطالعه یکی از خلاءهایی است که در کشور و منطقه کاشان به خوبی حس می‌شود و بر همین اساس یکی از برنامه‌های ما این است که مراجعین و بیماران بیمارستانی نیز اوقات خالی خود را با خواندن کتاب پر کنند.

بیشت بخوانیم:
+ «هنر خوب زندگی کردن» در بیمارستان یثربی نقد و بررسی شد

وی با بیان این‌که در راستای اجرای این طرح تمامی کارکنان و مدیریت بیمارستان در طرح خوانش کتاب به عنوان بیمارستان پایلوت شرکت دارند، افزود: تاکنون این طرح 34 مرحله و به صورت هر دو هفته یک بار این طرح برگزار شده می‌شود و کتاب‌هایی با موضوعات تخصصی و عمومی مورد مطالعه قرار گرفته است.

نظافتی با بیان این‌که در اغلب بخش‌های بیمارستان آیت‌الله یثربی کاشان کتابخانه تعبیه شده است، ابراز داشت: بیش از سه هزار جلد کتاب در این بیمارستان وجود دارد که تمام آن‌ها از سوی مراجعان، کارکنان، و هیئت مدیره به این بیمارستان اهدا شده است.

وی گفت: هر ماه در این بیمارستان نمایش‌گاه‌های مختلفی همچون نقاشی، خطاطی و غیره برگزار شده به نحوی که تاکنون ۱۲ دوره نمایشگاه خطاطی از خطاطان کاشانی برپا شده است و نخستین نمایشگاه کاریکاتور بیمارستانی کشور نیز در این بیمارستان برپا شده است.

نظافتی از برپایی نمایشگاه عکسی از ۲۳ کشور دنیا در این بیمارستان خبر داد و اظهار داشت: به صورت پیوسته در بیمارستان روزنامه‌هایی توزیع و در همین راستا نیز به هر مادر یک کتاب در مورد تربیت فرزند اهدا می‌شود و بر همین اساس به هر طریقی سعی داریم تا کتاب و کتابخوانی در این منطقه فرهنگ‌سازی شود.

بیشتر بخوانیم:
+ سیزدهمین نمایشگاه فرهنگی هنری در بیمارستان آیت‌الله یثربی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.