طرح «معلم تمام‌وقت» مصوبه مجلس را ندارد

سید جواد ساداتی‌نژاد نمایده مردم کاشان و آران و بیدگلکاشان فردا – نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل گفت: طرح «معلم تمام‌وقت» راه‌کار موقتی در جهت جبران کمبود معلم در آموزش‌ و پرورش است، اما هنوز مصوبه قانونی مجلس شورای اسلامی را ندارد.

سید جواد ساداتی‌نژاد در گفت‌وگو با فارس؛ تصریح کرد: مرکز فرهنگیان امام خمینی(ره) کاشان دارای مشکلات و چالش‌هایی است که در جلسه مشترک با ریاست دانشگاه فرهنگیان کشور سعی می‌کنیم این مشکلات را برطرف کنیم.

بیشتر بخوانیم:
+ لزوم رسیدگی و تعیین تکلیف معلمان خرید خدمت

ساداتی‌نژاد با اشاره به کمبود معلم در کاشان گفت: سعی می‌کنیم علاوه مرکز فرهنگیان امام خمینی(ره) کاشان که مخصوص خواهران است؛ مرکزی را نیز در آران و بیدگل برای برادران تأسیس کنیم و با پذیرش ماده 28 آن را راه‌اندازی کنیم.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس، با اشاره به وضعیت نامناسب نیروهای خرید خدمات در آموزش‌ و پرورش عنوان کرد: در سال گذشته نیروهای خرید خدمات فقط 37 درصد دریافتی داشته‌اند و این از عدالت به دور است.

وی با بیان این‌که استان اصفهان بیشترین میزان نیروهای خرید خدمت را دارد، تاکید کرد: دولت باید مجوز استخدام از طریق ماده 28 را هر چه سریع‌تر صادر کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.