موتورسیکلت‌ها عامل اکثر تصادفات کاشان هستند

اغلب مرگ و میرها مربوط به تصادف موتوسیکلت‌هاستکاشان فردا – رئیس پلیس راهوار کاشان با بیان این‌که موتورسیکلت‌سواران عامل اکثر تصادفات کاشان هستند، گفت: ۲۰۰ هزار موتورسیکلت در این شهرستان تردد دارند.

به گزارش مهر، سرهنگ سیدعلیرضا رحیمی بعدازظهر پنج‌شنبه در آیین پایانی جشنواره «من با پلیس» در کاشان، ضمن اشاره به نقش تأثیرگذار همیاران پلیس اظهار داشت: وجود همیاران پلیس باعث شد تا آمار کشته‌ها به اندازه قابل‌توجهی کاهش یابد اما با این وجود همچنان آمار کشته‌های ناشی از تصادف در کشور بالاست و کاهش آن مستلزم فرهنگ‌سازی هر چه بیشتر است.

بیشتر بخوانیم:
+ موتورسواران دلیل ۵۷ درصد تصادفات منجر به فوت کاشان هستند

وی با بیان این‌که انسان یکی از اضلاع تصادف محسوب می‌شود، افزود: کاشان در حدود ۲۰۰ هزار موتورسیکلت در خود جای داده است و بیشترین تصادفات این شهرستان به واسطه موتورسیکلت انجام می‌شود و بر همین اساس لازم است شهروندان با رعایت نکات ایمنی در هنگام استفاده از موتورسیکلت، تصادفات را به حداقل برسانند.

رئیس پلیس راهور کاشان با بیان این‌که والدین نقش بسزایی در تربیت کودکان قانون‌مند دارند، ابراز داشت: والدین باید به تربیت فرزندان قانون‌مند اهمیت دهند و این مهم نقش بسزایی در سلامت جامعه آینده نیز دارد.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.