بهره‌برداری از 3 پروژه شهری در ایستگاه هفتم «چلچراغ توسعه»

چلچراغ توسعه شهرداری کاشانکاشان فردا – مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان، از افتتاح خیابان شهید بخشی منتهی به میدان حسن‌آباد، بهره‌برداری از معابر ورودی بازار و پروژه مقاوم‌سازی گذر شاه‌یلان بازار در هفتمین «چلچراغ توسعه» خبر داد.

مهدی بذرافشان، اظهارکرد: مراسم بهره‌برداری از این پروژه‌ها شامگاه چهارشنبه دوم مردادماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد حجت(عج) واقع در کوی بهاران خیابان سلمان فارسی برگزار شد.

بیشتر بخوانیم:
+ ششمین چلچراغ توسعه در طاهرآباد و ناجی‌آباد روشن می‌شود

وی، با اشاره به افتتاح خیابان شهید بخشی به عنوان یکی از این پروژه‌ها خاطرنشان کرد: این خیابان که به میدان حسن‌آباد منتهی می‌شود با اعتباری بالغ بر 11.5 میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

به گفته وی، برای بهره‌برداری از این خیابان، بیش از 10 میلیارد تومان برای آزادسازی و بالغ بر 1.5 میلیارد تومان برای اقداماتی نظیر زیرسازی، آسفالت، جدول‌گذاری، بلوک‌فرش و فضای سبز هزینه شده است.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کاشان، بهره‌برداری از معابر ورودی بازار را نیز یادآور شد و افزود: این معابر شامل کوی درب زنجیر، بازارچه محقق، کوی طمقاچی‌ها و تکیه امامزاده ایوب(ع) بود که با 600 میلیون تومان هزینه به بهره‌برداری رسید.

بذرافشان، مقاوم‌سازی گذر شاه یلان بازار با 500 میلیون تومان اعتبار را به عنوان پروژه دیگر هفتمین هفته اجرای طرح چلچراغ توسعه نیز یادآور شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.