همه مجموعه‌های دولتی، سمن‌ها را یاری کنند

حیدر قاسمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در کاشانکاشان فردا – معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: باید فعالیت‌های سیاسی بر اساس قانون و در چارچوب اساس‌نامه صورت گیرد و تنها به زمان یا مکان خاص مانند انتخابات محدود نشود و همه مجموعه‌هایی که به نوعی مسوولیتی در بخش دولتی دارند، باید آن‌ها را یاری کنند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه کاشان، حیدر قاسمی یک‌شنبه در نشست با جمعی از نمایندگان احزاب سیاسی و سمن‌های کاشان در فرمانداری کاشان بیان کرد: سازمان‌های مردم‌نهاد، حزب‌های سیاسی، و تشکل‌های صنفی بخشی از جامعه مدنی و پل واسط بین مردم و دولت هستند.

بیشتر بخوانیم:
+فرماندار کاشان نص قانون را در مورد اجرای کنسرت اجرا کند
+ هیچ ظرفیت اجتماعی قدرت‌مندتر و با نفوذتر از سازمان‌های مردم‌نهاد نیست

قاسمی خاطرنشان ساخت: هیچ کشوری مسیر توسعه را پشت سر نگذاشته جز با تکیه بر دیدگاه، اندیشه و خواسته جامعه؛ در این راستا پیگیری فعالیت حزب‌ها، سازمان‌های مردم‌نهاد و اصناف هستیم و نامگذاری روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی در دولت یازدهم نیز ناشی از همین باور بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان اعلام کرد: بحث راه‌اندازی نمایندگی خانه احزاب در استان اصفهان پیگیری و برخی کارها انجام شده و امیدواریم در شهرستان‌ها هم بر اساس قانون وارد فعالیت شود.

فرماندار کاشان نیز در این آیین گفت: ۹۰ سازمان مردم‌نهاد و موسسه خیریه در این شهرستان وجود داشت که امسال به بیش از ۱۰۰ سمن در حوزه‌های اجتماعی، علمی، آموزشی و نیکوکاری رسیده است.

علی‌اکبر مرتضایی مهم‌ترین فعالیت‌های صورت گرفته از سوی سمن‌های کاشان در یک سال گذشته را برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی، ارائه کمک‌های توانبخشی به جامعه هدف، کمک‌های بهداشتی و درمانی به نیازمندان، ساخت مراکز آموزشی و توانبخشی، برگزاری تورهای علمی و تامین جهیزیه عنوان کرد.

وی از تهیه و توزیع سبد کالا و ساخت و بهسازی 200 مسکن ویژه مناطق سیل‌زده به عنوان یکی از فعالیت های شاخص سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین کاشان یاد کرد و اظهار داشت: هم‌اکنون ۲۰ تشکل و نمایندگی احزاب نیز در کاشان فعالیت دارند.

نشست نمایندگان سمن‌ها و احزاب با حیدر قاسمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.