تخفیف بهای سوخت در تعدادی از جایگاه‌ها با کاشان کارت

کاشان کارتکاشان فردا – مدیر پروژه کاشان کارت، از ارائه تخفیف بهای سوخت در تعدادی از جایگاه‌های شهر به مشترکین کاشان کارت تا یک هفته آینده خبر داد و افزود این تخفیف و خدمات به مرور اضافه خواهد شد.

مجتبی رموزی گفت: 130 مرکز خدماتی و فروشگاهی در کاشان و 2 هزار و 500 مرکز در کل کشور به شبکه تخفیف و اعتبار کاشان کارت متصل است.

به گفته وی، ابتدا برای اتصال این کارت به شبکه بانکی باید کاشان کارت دو منظوره از بانک ملی دریافت می‌کردند، اما اکنون علاقه‎مندان می‌توانند با هر کارت بانکی عضو شبکه شتاب، مشترک باشگاه تخفیف و اعتبار کاشان کارت شوند.

بیشتر بخوانیم:
+ امکان استفاده از کاشان کارت در سامانه یکپارچه نفیس

مدیر پروژه کاشان کارت، اعلام کرد اپ قابل نصب روی تلفن‌های هوشمند هم طراحی شده که مشتریان می‌توانند از خدمات مختلف آن که از آن جمله می‌توان به رصد حرکت اتوبوس های ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی است استفاده کرد به گونه‌ای که کاربر سامانه می‌تواند با انتخاب خط و ایستگاه، از زمان رسیدن اتوبوس مورد نظر اطلاع دقیق یابد.

رموزی تصریح کرد: اتصال کیف‌ پول‌های سایر شهرها به کاشان کارت که در آینده نزدیک قابل تحقق است می‌توان به جای تعدد کارت‌ها و زیرساخت‌ها، از یک سامانه یکپارچه برای پرداخت‌های خرد بهره برد به عنوان مثال با کاشان کارت بتوان خدمات استفاده از مترو در پایتخت را دریافت کرد.

وی، متذکر شد: علاقه‌مندان به عضویت در شبکه تخفیف و اعتبار کاشان کارت یا اطلاع از خدمات ارائه شده در این پروژه می‌توانند با مراجعه به تارنمای kashantc.ir یا از طریق کد ussd: *6655*400030# با هر نوع اپراتور تلفن همراه اقدام کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.