سؤال‌هایی که رادیو کاشان نپرسید

مهدی سلطانی‌رادکاشان فردا «سلامیان‌زاده» رئیس اداره ورزش و جوانان کاشان حوالی ساعت 9:40 دقیقه صبح سه‌شنبه ۳۰ مهرماه ۹۸ به مناسب هفته تربیت‌بدنی و ورزش، میهمان رادیو کاشان بود.

کاش دوستان و همکاران رادیویی، از ایشان می‌پرسیدند:
+ چرا در قبال دوومیدانی نابودشده کاشان که از سال ۱۳۴۰ تا حدود ۵ سال قبل با پرورش ده‌ها رکورددار ملی، قطب دوومیدانی ایران بود، قهرمان‌سازی دوباره هیچ! چرا حرکتی برای زنده‌شدن دوباره این رشته نمی‌بینیم؟

بیشتر بخوانیم:
+ فرماندار کاشان از اداره ورزش و جوانان دیدن کرد

+ تعریف جهانی و بین‌المللی ایشان از خانه والیبال چیست؟ آیا به نظر وی، پروژه کلنگ‌خورده خوابگاه دو سه طبقه در بلوار امام رضا، نامش خانه والیبال است؟

+ آیا این اداره دارای مجموعه جدی و بدون تعارفِ نظارتی و ارزش‌یابی در قبال عملکرد کمی، کیفی،حرفه‌ای و علمی هیئت‌های ورزشی کاشان هست؟

+ چرا سال‌هاست در کاشان شاهد مسابقات پرشور والیبال دوره‌ای دسته‌جات نیستیم؟ آیا در کل سال تنها مسابقات جام رمضان، در شأن والیبال کاشان است؟ حدود 30 سال قبل در سه دسته رقابت‌های والیبال پرشور در سالن تختی برگزار می‌شد.چرا از سال 90 در کاشان یک بازیکن پسر والیبال حتی در سطح دسته یک ایران هم کشف و معرفی نشده‌است؟

+ چرا قهرمانان ملی ورزش کاشان به ویژه در والیبال، دوومیدانی، پینگ‌پنگ، بدنسازی، ووشو و … سال‌هاست در ساختار مشورتی این اداره و هیئت‌های ورزشی هیچ جایی ندارند؟

+ ساختمان حقیر و فاقد شأن و شخصیت اداره ورزش کاشان در یک شهر نیم میلیون نفری و دومین شهر بزرگ یک استان، چه زمانی قرار است دگرگون یا جابه‌جا شود؟

پی‌نوشت: ایشان در خلال این برنامه در پاسخ مجری محترم فرمودند: تیم والیبال بانوان باریج اسانس کاشان با قدرت و با «اکثریت بازیکن بومی!» برای لیگ برتر آماده می‌شود و نشانه‌اش در این تیم خانم‌ها عنایت و حلاج که هم‌اکنون ملی پوش هستند!

اکثریت بومی؟! تنها دو نفر؟! چرا فقط دو تا؟ لابد آن چند ملی‌پوش جذب‌شده به‌تازگی تغییر هویت شهر و زادگاه داده‌اند‌!

مهدی سلطانی‌راد – کانال وقایع اتفاقیه

از این نویسنده:
+ خبرنگار تنها کاتب «گفت و افزود» نیست

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.