زندان یکی از آفت‌ها در نظام قضایی کشور است

شکرالله بهرامی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در دیدار با نمازی امام‌جمعه کاشانکاشان فردا – نماینده ولی‌فقیه در کاشان، بر لزوم تداوم اجرای طرح جایگزینی حبس تاکید کرد و گفت: زندان یکی از آفت‌ها و تهدید‌ها در نظام قضایی کشور است.

به گزارش رسا «عبدالنبی نمازی» شام‌گاه سه‌شنبه در دیدار «شکرالله بهرامی» رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح زندان را برای خانواده‌ها بسیار آزاردهنده خواند و افزود: رییس فقید قوه قضاییه بنیان‌گذار طرح جایگزینی حبس در کشور شد و در مناسبت‌های گوناگون موضوع را پیگیری کرد.

بیشتر بخوانیم:
+ قاضی اردستانی متهمی را به خرید کتاب محکوم کرد
+ زندانیانی که قادر به پرداخت مهریه نیستند آزاد می‌شوند

نمازی ادامه داد: هنگامی که عضوی از یک خانواده دستگیر و زندانی می‌شود در حقیقت سایر اعضای خانواده به گروگان گرفته می‌شوند چرا که در چنین شرایطی است که زندگی و حیثیت اجتماعی یک خانواده تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

به گفته وی اثر سوء زندان برای خانواده و جامعه بیش از تاثیرات مثبت و سازنده آن است و انتظار می‌رود جایگزینی این حکم سرعت داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در کاشان بر لزوم تداوم اجرای طرح جایگزینی حبس تاکید کرد و گفت: زندان یکی از آفت‌ها و تهدید‌ها درنظام قضایی کشور است.

معاون رئیس قوه قضاییه و رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح برای شرکت در آیین بهره‌برداری از دادسرای انتظامی کاشان و حضور در شورای اداری در سفری دو روزه به کاشان آمده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.