دانشگاه کاشان جزو دانشگاه‌های پویای کشور است

لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس جمهور در دانشگاه کاشانکاشان فردامعاون حقوقی رئیس جمهور گفت: دانشگاه کاشان جزو دانشگاه‌های پویا و موفق کشور است.

لعیا جنیدی در آیین بزرگ‌داشت هفته پژوهش دانشگاه کاشان، حضور خود در دانشگاه موفق کاشان را مایه افتخار دانست و افزود: دانشگاه‌ها منبع دانش و پارسایی هستند.

جنیدی کسب رتبه‌های برتر دانشگاه کاشان در نظام‌های بین‌المللی، ملی و منطقه‌ای، کسب رتبه نخست این دانشگاه در نظام بین‌المللی تایمز و موفقیت ۷ پژوهش‌گر این دانشگاه در جمع یک درصد برتر پژوهش‌گران جهان را نشان از پویایی و تلاش استادان و مسئولان این دانشگاه عنوان کرد و اظهار داشت: این دانشگاه در مجموع موفق عمل کرده، و در موضوعات پژوهش و تحقیقات نیز در منطقه، ملی و جهان رتبه‌‌های خوبی را به‌دست آورده که مایه افتخار کشور است.

بیشتر بخوانیم:
+ دانشگاه کاشان امروز شهرت جهانی یافته است

وی تصریح کرد: برنامه‌های توسعه هیچ کشوری پیش نمی‌رود مگر مردم در عرصه‌های مختلف همت و مشارکت کنند و کشور را از دست‌انداز و دست‌اندازی‌ها نجات دهند.

معاون حقوقی رئیس جمهور کاشان را شهری زیبا با هویت و همراه با تاریخ و تمدن کهن برشمرد و با تجلیل از مردمان سخت‌کوش و مقاوم این خطه، تاکید کرد: باید از خیرانی که در این شرایط سهم مهمی در حفظ صنعت و پیشبرد دانش و پژوهش داشته‌اند، قدردانی کرد.

با حضور معاون حقوقی رئیس جمهور آیین قدردانی از اساتید و دانشجویان نمونه پژوهشی و آموزشی دانشگاه کاشان به مناسبت هفته پژوهش برگزار شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.