خانواده نوش‌آبادی هزینه نذر محرم را صرف آزادی یک زندانی کرد

آزادی زندانیکاشان فردا – رئیس زندان کاشان گفت: ۲ فرد نیکوکار از یک خانواده اهل نوش‌آباد هزینه سالانه نذری شب هفتم محرم را برای آزادی یک زندانی محکوم مالی اختصاص دادند.

محسن محبوبی پنج‌شنبه با اعلام این خبر افزود: یک مددجوی ۵۰ ساله که نزدیک به ۹ سال را به علت ضرب و جرح در زندان گذرانده بود، از سوی ۲ فرد نیکوکار آزاد شد.

وی تشریح کرد: این مددجو محکوم به پرداخت ۱۴۰ میلیون تومان بود که پس از مشارکت نیکوکاران، شاکی با دریافت ۳۵ میلیون تومان رضایت خود را اعلام کرد.

بیشتر بخوانیم:
+ آزادی ۱۲۲ زندانی جرائم غیرعمد با کمک خیران کاشانی

رئیس زندان کاشان بیان کرد: ۵۰ نفر از مددجویان محکومان مالی هستند که در صورت مشارکت مردم می‌توانند به آغوش خانواده برگردند و از این رو انتظار می‌رود نیکوکاران بخشی از هزینه نذری‌ خود را به پیروی از امامان معصوم (ع) برای آزادی زندانیان اختصاص دهند.

وی اضافه کرد: پیش‌تر در شب سوم محرم نیز در راستای ترویج فرهنگ مشارکت نیکوکاران برای آزادی زندانیان، آیین گلریزان در زیارت باب المراد آران و بیدگل برگزار و حدود ۱۳۰ میلیون تومان جمع‌آوری شد.

محبوبی تاکید کرد: همه هیئتی‌ها باید در عمل و رفتار حسینی باشند و عمل به آموزه‌های اخلاقی دینی و سیره امامان معصوم (ع) را الگوی زیست خود قرار دهند تا جامعه‌ای شایسته داشته باشیم.

بیش از یک‌هزار نفر در حال حاضر در زندان مرکزی کاشان نگه‌داری می‌شوند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.