سکوت نماینده در قبال وعده‌ی بی‌اعتبار وزیر

هدیه تابلوفرش عکس وزری ورزش به وزیر ورزشکاشان فردا – مدیونید اگر فکر کنید این تابلوفرش غول‌پیکر، ۲۰  دی ۹۷ به صرف تشویق وزیر ورزش برای تکمیل سالن 3 هزار نفری نیمه‌کاره و در حال نابودی کاشان به وی اهداء شد!

مسعود سلطانی فر، وزیرِ دولتِ بی‌پول الان پایش در پرونده ویلموتس حسابی گیر است و در دولت بعدی هم به قطع و یقین نخواهد بود اما سؤال اینجاست وعده‌ای که او یک سال و ۷ ماه و ۲۷ روز پیش در میتینگ ورزشی – تبلیغاتی نماینده کاشان در مجلس به کاشانی‌ها داد چه خواهد شد؟

چرا تصور می‌کنیم امروزه روز، سخن و وعده هر فرد صاحب‌منصب حتی در دون‌پایه‌ترین سطح، ثبت و ضبط نمی‌شود؟

مسؤلان بلندپایه‌ی شهر به کدامین اعتبار به وعده‌ی بی‌اعتبار وزیر ورزش در کاشان دلخوش کردند و اگر خوش‌دلی کردند چرا در این مدت پیگیر تحقق آن وعده نبودند تا هر چه سریع‌تر تکلیف پروژه‌ای که مدت‌هاست در پناه ستون‌های بتنی و تیرآهن‌هایش مشتی حیوان زاد و ولد می‌کنند، مشخص شود‌؟!

چگونه بدون در نظرگرفتن ملاحظات سیاسی و انتخاباتیِ مدنظرِ سیاسیونِ محلی، باور کنیم فقط با گلریزان و راه‌انداختن یک بنیاد خیریه حامی ورزش به معضلات ورزش کاشان و قهرمانان استانی و ملی این شهر خاتمه داده خواهد شد؟

چرا اکنون نماینده کاشان به جای خط و نشان کشیدن علیه آن وعده‌ی پوچ و اعلام موضع علیه وزیر دولتی که منتقد سفت و سخت آن است، در نشست اخیر شورای اداری شهرستان فقط و فقط بر بی‌اعتباری وعده‌ی وزیر مهر تأیید می‌زند؟!

خودمان باید با سازوکارهای خودمان به بلاتکلیفی آن سامان دهیم؟!! همین؟؟ چرا به جای تحقق وعده‌ی وزیر، مردم کاشان باید جور بی‌صداقتی برخی مسؤلان کلان و فراموش‌کاری‌های اغلب عامدانه و مصلحتی مدیران محلی را بکشند؟

مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش ۲۰ دی ۹۷ در کاشان: روند تکمیل سالن ۳ هزار نفری کاشان هم که ۱۰ سال متوقف شده بود از ابتدای ۹۸ شروع و تا دو سال آینده تکمیل و افتتاح خواهد شد.

جواد ساداتی‌نژاد نماینده کاشان و آران و بیدگل در شورای اداری شهرستان ۱۲ شهریور ۹۹: برای اتمام طرح نیمه‌تمام ورزشگاه ۱۵ هزار نفری-بخوانید سالن نیمه‌کاره‌ی ۳ هزار نفری – با وجود نبود اعتبار باید با سازوکارهای خودمان به بلاتکلیفی آن سامان دهیم.

پی نوشت:

آقای نماینده ؛ اگر چه ممکن است چون ورزشی نیستید و شناختی هم از حیطه مناسبات ورزش حرفه‌ای کشور ندارید در ماجرای تحقیق و تفحص بهارستانی‌ها از وزیر در داستان قرداد ویلموتس ورود نکنید، اما خداوکیلی مشمول‌الذمه‌اید اگر مسعود سلطانی‌فر را در مجلس ببینید و بابت بیان آن وعده‌ی بی‌اعتبار در کاشان، استنطاقش نکنید ..

مهدی سلطانی‌راد – کاشان آنلاین

از این نویسنده:
+ اگر رسانه‌ها نبودند

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.