مشکلات بیمه جامعه ایثارگری حل می‌شود

مشکلات بیمه جامعه ایثارگری حل می شودکاشان فردا – رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از از پرداخت ۱۷۰۰ میلیارد تومان معوقات بیمه دی خبر داد و اعلام کرد: تا هفته آینده مشکلات بیمه‌ای جامعه ایثارگری حل می‌شود.

«سعید اوحدی» در پاسخ به خبرگزاری شبستان درباره مشکلات بیمه‌ای خانواده شهدا و ایثارگران گفت: متاسفانه به هر علتی از سال‌های گذشته و امسال مبلغ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان معوقه بیمه دی بود که در حوزه خدمات درمانی داشتیم.

بیشتر بخوانیم:
+ کدام مقصرند: بنیاد شهید، مراکز درمانی یا بیمه دی؟

+ چرا بیمه دی به تعهدات خود در قبال ایثارگران عمل نمی‌کند

اوحدی افزود: متاسفانه در سال‌های گذشته تصمیماتی غیرکارشناسی گرفته شده بود که هر فردی از جامعه ایثارگری بیمه‌اش به دستگاه‌هایی که در آن فعالیت داشته، ارجاع داده شود. همین مسئله مشکل‌ساز بود و خوشبختانه بعد از مدت کوتاهی متوجه تصمیم نادرست شدند و تفاهم‌نامه‌ای با بیمه دی منعقد شد که این بدهی سنگین باقی مانده بود.

وی افزود: خوشبختانه با تامین اعتبار از سازمان برنامه و بودجه امروز شرایط بیمه دی مطلوب است و تا کنون ۱۷۰۰ میلیارد تومان تامین اعتبار شده است و تا هفته آینده مشکلات بیمه‌ای خانواده شهدا حل می‌شود.

اوحدی همچنین گفت: در تلاشیم تا خدمات بهداشتی و درمانی جامعه ایثارگری الکترونیکی شود.

وی تصریح کرد: همچنین یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه تکمیلی دی هستند و ما به دنبال بازسازی و بازگشت به روزهای خوب هستیم.

همچنین بورس نیوز گزارش داد که بیمه دی اعلام کرده، ۱۲۰۰ میلیارد تومان از بدهی سازمان بنیاد شهید و امور ایثاگران از قرارداد درمان گروهی به صورت اسناد خزانه پرداخت خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.