بیست‌و‌سومین نمایشگاه فرهنگی هنری در بیمارستان آیت‌الله یثربی

نمایشگاه عکس گذری بر کویر اثر علیرضا شاه‌حمزه در بیمارستان یثربی کاشانکاشان فردا – بیست‌وسومین نمایشگاه فرهنگی هنری محب در بیمارستان فوق‌تخصصی آیت‌الله یثربی کاشان گشایش یافت.

در این این نمایشگاه آثار عکاسی علیرضا شاه‌حمزه، هنرمند جوان کاشانی ملقب به عکاس کویر ایران به‌نمایش درآمده و از ۱۰ مهرماه ۹۹ به مدت یک ماه در لابی طبقه نخست بیمارستان در معرض دید علاقه‌مندان قرار دارد.

بیشتر بخوانیم:
+ نمایشگاه فرهنگی هنری جدید در بیمارستان آیت‌الله یثربی

در این نمایشگاه عکس با عنوان  گذری در کویر مجموعه‌ای نفیس از عکاس‌هایی حرفه‌ای از طبیعت ایران که چشم‌نوازبودن مناطق در کنار بازی‌های نور و رنگ و بافت محیط به همراه اصلاح هنرمندانه تصاویر را در بر دارد، در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است.

عواید حاصل از فروش این تابلوهای نفیس به کودکان مبتلا به سرطان تعلق خواهد گرفت.

علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ شب با مراجعه به بیمارستان فوق‌تخصصی آیت‌الله یثربی از نمایشگاه دیدن نمایند.

علیرضا شاه‌حمزه متولد ۶۹ کاشان و عکاس جوانی است که از ۱۴ سالگی این هنر را با تشویق‌های دایی خود آغاز کرده و در ادامه به دلیل نبود رشته عکاسی در هنرستان، در رشته گرافیک دیپلم گرفته است.

وی تاکنون حدود ۶۰ عکس از مجموعه عکس‌هایش در فرانسه، چین، مقدونیه، رومانی، صربستان، آمریکا، هلند، هند، انگلستان، کرواسی، امارات، اتریش و قطر پذیرفته‌شده و همچنین مدال طلا در جشنواره نورماندی کشور فرانسه، لوح تقدیر در جشنواره کاتالان فرانسه، روبان افتخار جشنواره نوروزی کشور تاجیکستان، مدال طلا در جشنواره victor polynsky کشور قرقیزستان، لوح تقدیر از جشنواره victor polynsky قرقیزستان، لوح تقدیر در مجموعه جشنواره‌های PSA CIRCUIT ۲۰۱۷ در کشور مقدونیه و لوح تقدیر از جشنواره اکوا در کشور ازبکستان را در کارنامه هنری خود ثبت کرده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.