تمام بیمارستان‌های کاشان باید بیماران کرونایی پذیرش کنند

دکتر محمد حاجی‌جعفری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشانکاشان فردا – معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان اعلام کرد: تمام بیمارستان‌های کاشان مکلف به پذیرش بیماران کرونایی هستند.

دکتر محمد حاجی‌جعفری در گفت‌و‌گو با اهل کاشانم با اشاره با روند فزاینده مبتلایان و بستری‌شدگان بیماران کرونایی در منطقه کاشان اظهار داشت: با توجه به روند موج اخیر کرونا در منطقه کاشان انتظار می‌رود که تمام مراکز درمانی در منطقه کاشان در ارائه خدمات به بیماران مبتلا به کرونا مشارکت داشته باشند.

بیشتر بخوانیم:
+ موج سوم کرونا در کاشان آغاز شده است/باید برای هر اتفاقی آماده باشیم

وی با بیان این‌که تمام مراکز درمانی و بیمارستان‌های منطقه کاشان اعم از خصوصی و دولتی و تامین اجتماعی مکلف به پذیرش بیماران کرونایی هستند، ابراز داشت: این مراکز موظف هستند بعد از پذیرش نسبت به ارائه خدمات درمانی به بیماران کرونایی اقدام کنند.

دکتر حاجی‌جعفری با اشاره به ارسال نامه و جلسه حضوری با همه بیمارستان‌های منطقه مثل بیمارستان‌های میلاد، آیت‌الله یثربی و شبیه‌خوانی و غیره تصریح کرد: به مسئولین این بیمارستان‌ها ابلاغ شده است که حداقل ۱۰ درصد از تخت‌های خود را به بیماران کرونایی اختصاص دهند.

در موج نخست همه‌گیری ویروس کرونا در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل، تنها بیمارستان شهید بهشتی در کاشان و بیمارستان سیدالشهدا در آران و بیدگل به عنوان تنها مراکز بستری و درمان بیماران کووید-۱۹ تعیین شده بود و بقیه بیمارستان‌ها کار روتین خود را انجام می‌دادند.

با افزایش میزان بالای ابتلای بیماران کرونایی، یک‌شنبه ۳۰ شهریورماه بیمارستان شید‌الشهدا که اردیبهشت‌ماه از پذیرش بیماران کرونایی معاف شده بود، دوباره به وضعیت سرویس‌دهی به بیماران کرونایی بازگشت و با رشد فزاینده بیماری اکنون تمام بیمارستان‌ها مکلف به بستری بیماران کرونایی شدند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.