بررسی دوره‌ای سلامت مدیران کاشان

سلامت مدیران کاشان به صورت مداوم ارزیابی می‌شودکاشان فردا فرماندار کاشان گفت: مدیران به دلیل مشغله و استرس‌های کاری اغلب به سلامت خود کمتر اهمیت می‌دهند، از این رو برای برای همه مدیران شهرستان پرونده ویژه تشکیل و به صورت مداوم سلامت آنان ارزیابی می‌شود.

به گزارش ایرنا، علی‌اکبر مرتضایی یک‌شنبه در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان کاشان، سلامتی مدیران را فراتر از یک مسئله شخصی دانست و افزود: سلامتی یک مدیر بر کیفیت عملکرد و تصمیم‌هایی که اتخاذ می‌کند، تاثیر مستقیم می‌گذارد.

بیشتر بخوانیم:
+ علم بهتر است یا سلامتی

وی حفظ و ارتقای سلامت نیروی انسانی را به عنوان مهمترین سرمایه سازمان، ایجاد الگوی صحیح عملی برای کارکنان، آمادگی جسمی و ذهنی در اخذ تصمیم‌های کلیدی و مدیریت بحران، افزایش کارایی و حضور به هنگام و فعال در نشست‌ها و میدان اجرا را از مهمترین هدف‌های اجرای این طرح برشمرد.

فرماندار کاشان بیان کرد: مدیری که دچار مشکل باشد، در انجام شایسته وظایف خود ناموفق خواهد بود و تاثیرهای نامطلوبی بر محیط کار و امور ارباب رجوع خواهد داشت.

وی شناسایی و رفع دلایل واقعی کم‌کاری، غیبت از کار، بی‌حوصلگی و بی‌علاقگی به کار، کم‌توجهی و بی‌دقتی در محیط کار را از دیگر ظرفیت‌های این طرح دانست و اضافه کرد: پس از تشکیل پرونده از سوی دانشگاه علوم پزشکی، برای افرادی که از سلامت مطلوب برخوردار نیستند، با همکاری دانشگاه و اداره ورزش و جوانان رژیم غذایی و برنامه‌های تمرینی در بازه زمانی مشخص تجویز می‌شود.

مرتضایی به حسن رفتار با ارباب رجوع و ارایه خدمات مطلوب به عنوان آثار آتی طرح تشکیل پرونده سلامت مدیران اشاره کرد و اظهارداشت: بر این باور هستیم که برای داشتن جامعه‌ای سالم، با نشاط و سرشار از امید ابتدا باید از خود شروع کنیم که این اقدام می‌تواند گام موثری در این مسیر باشد.

۲۷ مرکز بهداشت شهری، ۳۱ خانه بهداشت، ۱۰ مرکز خدمات جامع سلامت و ۲۷ پایگاه سلامت در منطقه کاشان فعالیت دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.