راه‌اندازی بیمارستان ثامن آران و بیدگل در یک ماه آینده

بستری کروناکاشان فردا نماینده کاشان و آران و بیدگل در مجلس از راه‌اندازی بیمارستان ثامن‌الائمه آران و بیدگل ظرف یک ماه آینده خبر داد.

سید جواد ساداتی‌نژاد امروز چهارشنبه ۵ آذرماه در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه یکی از مشکلات بیمارستان سیدالشهدا آران و بیدگل این است که پزشک مقیم ندارد، اظهار کرد: قرار شد از امروز پزشک متخصص مقیم به‌طور کامل در بیمارستان حضور داشته باشد تا در این وضعیت کنار بیماران باشد.

بیشتر بخوانیم:
+ بیمارستان ثامن آران و بیدگل آذرماه گشایش می‌یابد

وی با اشاره به اینکه، در مورد تجهیزات بیمارستان سیدالشهدا آران و بیدگل قرار شد به‌صورت ویژه در دستور کار باشد تا هرچه زودتر تجهیزات به بیمارستان اضافه شود.

ساداتی‌نژاد با اشاره به اینکه با بررسی‌های صورت گرفته احتمالاً بیمارستان ثامن ظرف یک ماه آینده راه‌اندازی می‌شود، تصریح کرد: باتوجه به این‌که بیمارستان زیر ۱۰۰ تخت خواب است و دستگاه اکسیژن‌ساز به آن تعلق نمی‌گیرد، با استفاده از فضای کرونایی و ظرفیت بیماران کرونایی قرار شد برای بیمارستان دستگاه اکسیژن‌ساز در نظر گرفته بشود.

این سومین‌بار طی نزدیک به ۲ سال گذشته است که قرار می‌شود بیمارستان ثامن‌الائمه آران و بیدگل آماده بهره‌برداری شود.

بهمن‌ماه ۹۷ دکتر اعظم باقری سرپرست شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل گفت: بیمارستان‌های امام حسن و ثامن‌الحجج این شهرستان تا پایان سال ۹۸ به بهره‌برداری می‌رسد. سال ۹۸ تمام شد و این بیمارستان به بهره‌برداری نرسید.

ساداتی‌نژاد اسفندماه سال گذشته با اعلام اختصاص ۷ میلیارد تومان اعتبار به این بیمارستان گفت: این‌ بیمارستان با ظرفیت ۱۰۰ تخت، نزدیک به ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با تخصیص این اعتبار بیمارستان می‌تواند با سرعت در ۲ هفته آینده برای کمک کردن در این شرایط وارد مدار شود. ۱۰ ماه گذشت ولی هنوز این بیمارستان وارد مدار نشده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز شهریورماه وعده داد که بیمارستان ثامن آران و بیدگل در هفته چهارم آذرماه سال جاری به بهره‌بردای می‌رسد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.