دانشگاه‌ علوم پزشکی کاشان رتبه نخست کشور را کسب کرد

دانشگاه علوم پزشکی کاشانکاشان فردا – رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از کسب رتبه نخست این دانشگاه در میان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در نظام رتبه‌بندی بین‌المللی «گرین‌متریک» خبر داد.

دکتر سید علیرضا مروجی ضمن اشاره به نظام رتبه‌بندی جهانی دانشگاهی «گرین‌متریک» توسط دانشگاه دولتی اندونزی افزود: این رتبه‌بندی با هدف ارائۀ چشم‌اندازی جامع از شرایط و سیاست‌های مرتبط با محیط زیست و توسعۀ پایدار در دانشگاه‌های کشورهای مختلف راه‌اندازی شده است و همایشی نیز در این زمینه برگزار می‌شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار شده است.

بیشتر بخوانیم:
+ دانشگاه کاشان در میان ۵ دانشگاه سبز برتر خاورمیانه قرار گرفت

+ کاشان برترین دانشگاه‌ علوم پزشکی کشور شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان ضمن اشاره به نخستین حضور این دانشگاه در این نظام رتبه‌بندی اعلام کرد: دانشگاه علوم پزشکی کاشان در نخستین حضورش در نظام رتبه‌بندی گرین‌متریک موفق به کسب رتبه نخست دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، رتبه چهارم کل دانشگاه‌های کشور و رتبه ۲۴۰ جهانی شد.

وی ضمن اشاره به تلاش تمامی همکاران در تمامی حوزه‌ها در راستای کسب این افتخارات گفت: دانشگاه علوم پزشکی کاشان تمام تلاش خود را در راستای ارتقاء سطوح مختلف این دانشگاه به کار گرفته است و نتیجه این تلاش‌ها امروز به ثمر نشسته است و کشور و جهان شاهد آن هستند.

دکتر مروجی ضمن اشاره به مسائل و مشکلات زیست‌محیطی متعدد اظهار داشت: گرم‌شدن کره زمین، کمبود منابع آبی، افزایش گازهای گلخانه‌ای و کاهش منابع طبیعی از جمله این مشکلات است و برای جلوگیری از آن آموزش عالی و فعالیت‌های تحقیقاتی مراکز دانشگاهی می‌توانند نقش به‌سزایی در توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست داشته باشند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.