معرفی اعضای هیئت اسکواش کاشان

معرفی اعضای هیئت اسکواش کاشانکاشان فردا – در نشستی با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان کاشان، اعضای هیئت اسکواش شهرستان کاشان معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان، در آیینی اعضای هیئت اسکواش شهرستان کاشان با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان معرفی شدند.

محمدجواد سلامیان‌زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان ضمن تبریک آغاز فعالیت این هیئت در شهرستان کاشان راه‌اندازی این هیئت را با توجه به پتانسیل‌های ورزشی شهرستان، از نیاز‌های لازم ورزش شهرستان اعلام کرد.

بیشتر بخوانیم:
+ آغاز فعالیت ورزش اسکواش در کاشان

+ ساخت دومین سالن استاندارد اسکواش در کاشان

وی در خصوص موضوع احداث سالن اسکواش شهرستان اظهار داشت برای اخذ مجوز این سالن از تمام ظرفیت‌های اداره ورزش و جوانان و همچنین شهرستان کاشان بهره‌برداری شد و الحمدالله موفق به اخذ مجوز شدیم که انشالله با این اقدام انتظار می‌رود اتفاقات بسیار خوب و عالی در حال رخدادن باشد‌.

در ادامه این نشست به اهمیت ورزش و جایگاه آن، نشاط اجتماعی، استفاده از ظرفیت‌های موجود در معماری شهری، سرانه حداقلی ورزش شهرستان از موضوعات طرح‌شده توسط اعضای حاضر در این جلسه بود.

در پایان این نشست احکام اعضای تعیین شده هیئت اسکواش شهرستان کاشان به شرح ذیل به دست ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان اهدا گردید.

اعضای هیئت رئیسه:
مهدی دواتگران
سعید حلاج باشی
سید رضا مسچی
میلاد فتاحی
جواد دهقانی
سید اصعر خادم
علی‌اکبر رضابی

اعضای هیات اسکواش:
آسیه صمدزاده نایب رئیس
علی حلوایی خزانه‌دار
مهدی شریف مسئول کمیته انضباطی
بهرام محمدی دبیر هیئت
محمد فاطمیان مسئول کمیته آموزش
موژان بدیعی مسئول کمیته مربیان
قاسم ستایش‌پور مسئول روابط عمومی

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.