بیمارستان ثامن آران و بیدگل آخر بهمن‌ماه گشایش می‌یابد

بیمارستان ثامن آران و بیدگل آخر بهمن‌ماه گشایش می‌یابدکاشان فردا ـ بیمارستان ثامن آران و بیدگل آخر بهمن‌ماه گشایش می‌یابد.

نماینده کاشان و آران و بیدگل در مجلس اعلام کرد: با برنامه‌ریزی که تنظیم شد مقرر شد تا آخر بهمن‌ماه بیمارستان ثامن، فاز نخست بیمارستان امام حسن و سلامت‌کده طب سنتی به بهره‌برداری برسد. این چهارمین بار طی یک‌سال گذشته است که مسئولین وعده گشایش این بیمارستان را می‌دهند.

سید جواد ساداتی‌نژاد امروز پنج‌شنبه ۲۵ دی‌ماه در گفت‌وگو با فارس، بابیان اینکه در وزارت بهداشت جلسه‌ای در مورد بحث‌های بیمارستانی حوزه سلامت و حوزه فنی داشته‌ایم، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی تنظیم شده مقرر شد تا آخر بهمن‌ماه بیمارستان ثامن و فاز نخست بیمارستان امام حسن و سلامت‌کده طب سنتی به بهره‌برداری برسد.

بیشتر بخوانیم:
+ راه‌اندازی بیمارستان ثامن آران و بیدگل در یک ماه آینده

وی بابیان اینکه، با گشایش بیمارستان‌ها در حوزه سلامت کمک شایانی به مردم می‌شود، افزود: تا مردادماه فاز دوم بیمارستان امام حسن به‌طور کامل با برنامه‌ریزی که طراحی ‌شده‌است به پایان می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه، بحث برنامه‌ریزی مالی، سهم دولت و سهم خیرین هم به‌طور کامل انجام شد خاطرنشان کرد: درمانگاه ابوزیدآباد که ۲ میلیارد تومان کسری اعتبار داشت، تصویب شد این مبلغ برای تکمیل درمانگاه پرداخت شود و دانشگاه علوم پزشکی کاشان از فردا کارش را در بحث اتمام پروژه آغاز کند.

ساداتی‌نژاد با اشاره به مورد کسری اعتبار که در حوزه خانه‌های بهداشت وجود دارد، گفت: صحبت‌های خوبی انجام دادیم، بیمارستان بقیه‌الله ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد؛ مقرر شد با همکاری خیرین به ازای هر مقدار پولی که خیرین در بحث ساخت بیمارستان هزینه می‌کنند وزارت بهداشت برابر همان را اختصاص دهد و امیدواریم با مذاکراتی که انجام شد پروژه‌های حوزه سلامت در مورد مقرر به نتیجه برسد.

۱۴ا سفند‌ماه ۹۸ نماینده کاشان و آران و بیدگل در گفت‌وگوی زنده تلفنی ویژه برنامه رادیویی «هر خانه، یک پایگاه سلامت» با اشاره به نشست‌‌اش با وزیر بهداشت و معاونان درمان و توسعه منابع انسانی این وزارتخانه وعده داد: «با دستور وزیر بهداشت ۷ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و راه‌اندازی بیمارستان ثامن آران‌وبیدگل تخصیص داده شد. و با تخصیص این اعتبار بیمارستان می‌تواند با سرعت در ۲ هفته آینده برای کمک کردن در این شرایط وارد مدار شود.»

یک روز بعد در گفت‌و‌گو با رسا اعلام کرد: «پیگیری‌ها برای وارد مدارشدن بیمارستان ثامن ادامه دارد.»

۱۸ شهریور ۹۹ (حدود ۶ ماه بعد) رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان و چهارشنبه ۵ آذرماه ۹۹ (حدود ۹ ماه بعد) نماینده کاشان و آران و بیدگل از راه‌اندازی بیمارستان ثامن‌الائمه آران و بیدگل ظرف یک ماه آینده خبر دادند.

آذرماه تمام شد و از گشایش و بهره‌برداری از بیمارستان ثامن آران و بیدگل خبری نشد، و اکنون که ماه دی هم دارد تمام می‌شود، نماینده کاشان و آران و بیدگل وعده گشایش این بیمارستان در پایان بهمن‌ماه را می‌دهد.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.