ساخت‌وساز در حریم خانه بروجردی‌ها ۱۰۰ درصد قانونی است

ساخت‌وساز در حریم خانه بروجردی‌ها ۱۰۰ درصد قانونی استکاشان فردا – ساخت‌وساز در حریم خانه بروجردی‌ها ۱۰۰ درصد قانونی است.

شهردار کاشان با بیان اینکه ساخت‌وساز در حریم خانه بروجردی‌های کاشان ۱۰۰ درصد قانونی است، گفت: پروانه ساخت‌و‌ساز مجاور خانه بروجردی‌های کاشان به اعتبار ۳ امضاء میراث فرهنگی صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سعید ابریشمی‌راد پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به ساخت‌وساز در حریم خانه بروجردی‌های شهرستان کاشان تأکید کرد: در این زمینه جلسات مختلفی برگزار شد؛ این پروژه از سه جنبه فنی، قانونی و دیگری اجتماعی قابل بررسی است که از لحاظ جنبه فنی مشکلی ندارد و پروانه صادر شده بر اساس نقشه‌ای است که سه امضاء از میراث فرهنگی پای آن نقشه‌ها است.

بیشتر بخوانیم:
+ ماجرای دو پروژه و تأکید بر ادامه کار با یک اصلاحیه

شهردار کاشان با بیان اینکه این پروژه به صورت ۱۰۰ درصد قانونی انجام می‌شود، ابراز داشت: از لحاظ اجتماعی نیز با همکاری مالک و حذف بخشی از پروژه از لحاظ جنبه اجتماعی نیز اطمینان خاطری به دغدغه‌مندان حوزه میراث فرهنگی داده شده است.

وی با بیان اینکه در طرح جامع نیز پلاک‌های مورد نظر به عنوان بافت تاریخی ویژه در نظر گرفته شده است، گفت: در طرح جامع نیز ساخت‌وساز در این نوع پلاک بر اساس تاییدیه نقشه‌ها توسط میراث فرهنگی است و این اقدام نیز صورت پذیرفته است در ثانی ارتفاع مد نظر از کف خیابان علوی در نظر گرفته شده است.

ابریشمی‌راد با بیان اینکه به استناد طرح جامع پروانه صادر شده نیازی به کمیسیون ماده پنج نداشت، افزود: شهرداری کاشان به موضوع باقت و رعایت ضوابط میراث فرهنگی اهمیت می‌دهد، پرسشگری و مطالبه حق خبرنگاران است این در حالی که سیلک برای ما از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار است.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.