خانه عامری‌های کاشان میزبان آثار منتخب جایزه سهراب سپهری

خانه عامری‌های کاشان میزبان آثار منتخب جایزه سهراب سپهریکاشان فردا – خانه عامری‌های کاشان میزبان آثار منتخب جایزه سهراب سپهری.

رئیس سفاو شهرداری کاشان گفت: آثار منتخب نخستین جایزه سال تصویرسازی سهراب سپهری تا ۲۴ بهمن‌ماه در گالری سهراب سپهری واقع در خانه تاریخی عامری‌ها برپا است.

به گزارش فارس، محمدحسین واحدیان اعلام کرد: در نخستین دوره این رویداد فرهنگی و هنری ۲۱۶ اثر از ۲۴ استان کشور به دبیرخانه ارسال شد که از این میان ۱۹ اثر از سوی هیئت داوران انتخاب و به مرحله دوم داوری راه یافتند و در مرحله دوم از میان ۱۹ اثر ۳ اثر منتخب و مقام اول تا سوم را کسب کردند.

بیشتر بخوانیم:
+ ٪۸۸ آثار تصویرسازی اشعار سهراب سپهری متعلق به بانوان است

واحدیان افزود: در این نمایشگاه ۱۹ اثر در سبک‌ها و تکنیک‌های متنوع با محوریت اشعار سهراب سپهری از سارا الفتی از شهر کرج، پریسا فرخ‌بخت و مهناز ابراهیمی از اصفهان، سعید خویه، بهاره خدامی، شکیلا کریمی، تارا نادری و مطهره غلامی از تهران، حدیث افسرده از ایلام، فاطمه ایران‌زاد از بوشهر، فریبا منوچهری از همدان، زهره جهانبازی و عاطفه قربانی از شهرکرد چهارمحال و بختیاری، زهرا مقصودی از اراک، سیده زینب بهروز از آباده فارس، زهره بابایی از شیروان خراسان شمالی و اثر مراد فتاحی از شهریار در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده‌شده است.

وی بابیان اینکه، آن‌چه در این نمایشگاه به نمایش گذاشته‌شده نگاه جالب ۱۷ هنرمند از شهرهای مختلف کشور است، افزود: این آثار به‌صورت تخصصی اشعار شاعر شهیر کاشانی را در قالب تصویرسازی به‌منظور آشنایی بیشتر جامعه با افکار و جهان‌بینی سهراب سپهری، خلق کرده‌اند.

واحدیان تصریح کرد: نمایشگاه آثار منتخب نخستین جایزه سال سهراب سپهری» با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی تا ۲۴ بهمن‌ماه در گالری سهراب سپهری واقع در خیابان فاضل نراقی سه‌راه علوی خانه تاریخی عامری‌ها جهت بازدید علاقه‌مندان و هنردوستان برقرار است.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیمhttps://www.instagram.com/kashanefarda.ir
کاشان فردا را در تلگرام دنبال کنیم:          https://t.me/Kashanefarda

خانه عامری‌های کاشان میزبان آثار منتخب جایزه سهراب سپهری

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.