تجلیل از مدیرعامل داروسازی دانش‌بنیان باریج اسانس

تجلیل از مدیرعامل داروسازی دانش‌بنیان باریج اسانسکاشان فردا – تجلیل از مدیرعامل داروسازی دانش‌بنیان باریج اسانس.

سیزدهمین جشنواره کارآفرینان برتر با حضور معاون اول رییس‌جمهور، و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.
در این جشنواره ملی که با هدف شناسایی و انتخاب برترین کارآفرینان سراسر کشور و معرفی آنان به عنوان الگوی برتر به جامعه خصوصا جوانان برگزار شد، لاله حجازی تنهای بانوی کارآفرین از بین کارآفرینان برتر کشور بود.

به گزارش روابط عمومی داروسازی باریج اسانس جهانگیری ضمن تقدیر از مدیرعامل داروسازی باریج اسانس به عنوان بانوی کارآفرین شایسته کشور، اقتصاد مقاومتی را خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان دانست و گفت: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با وجود فشار تحریم‌ها اقتصاد کشور را سرپا نگه داشت، سیاست‌هایی که کارآفرینان سربازان بزرگ آن هستند، ایستادند و نگذاشتند صادرات و واردات متوقف شود.

اشتغال‌زایی ۱۴۵ نفر در شرکت داروسازی باریج اسانس
کارآفرین داروهای گیاهی کشور گفت: تحریم‌های ظالمانه نه تنها باعث تعدیل نیرو در این شرکت نشد، بلکه در دو سال گذشته برای ۱۴۵ نفر در این شرکت دانش‌بنیان فرصت شغلی ایجاد شد.

حجازی با اشاره به اینکه نیروهای جذب‌شده با تحصیلات دیپلم تا دکتری تخصصی هستند، افزود: این افراد در واحدهای تحقیق و توسعه، فنی و مهندسی، اداری، مارکتینگ و برندینگ، تولید، بهداشت و ایمنی به کار گرفته شدند.

بیشتر بخوانیم:
+ داروسازی باریج اسانس موفق به دریافت تندیس زرین شد

این فعال دانش‌بنیان با اشاره به اینکه جذب نیرو در این شرکت به طور پیوسته در طول سال انجام می‌شود، اظهار داشت: افراد جویای کار می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت شرکت داروسازی باریج اسانس، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند تا مراحل گزینش آن‌ها انجام شود.

وی، افرادی که در این مجموعه فعالیت می‌کنند را عضو خانواده بزرگ شرکت داروسازی باریج اسانس دانست و یادآور شد: این شرکت با هدف ایجاد محیط مناسب کار، رفاه بیشتر و ایجاد انگیزه بین کارکنان، خدمات رفاهی از جمله تاسیس باشگاه ورزشی، کانون خیریه، اهدای بن کارت برای خریدهای با تخفیف و اقساطی و همچنین تسهیلات در قالب وام بدون بهره که به لحاظ تعدد، تنوع و مبلغ در نوع خود کم‌نظیر است، در نظر گرفته است.

جشنواره کارآفرینان برتر

حجازی با بیان اینکه سرانه آموزشی شرکت در سال گذشته برای هر نفر از کارکنان ۳۷ نفر ساعت بوده است افزود: داروسازی باریج اسانس شرکتی دانش‌محور و دانش‌بنیان است بنابراین تمام کارکنان در طول سال آموزش‌های تخصصی، عمومی، بدو استخدام و ایمنی را به همراه بازآموزی دوره‌ای فرا می‌گیرند.

وی اعلام کرد: افراد متقاضی کار باریج اسانس می‌توانند با توجه به مدرک تحصیلی، شرایط و مهارت‌ها، با توجه به موقعیت‌های شغلی مندرج در وبسایت شرکت، رزومه خود را برای این شرکت ارسال کنند تا در صورت تایید هسته گزینش به کارگیری شوند.

داروسازی باریج اسانس پیشتاز در عرصه اشتغال‌زایی روستایی
مدیرعامل شرکت داروسازی باریج اسانس گفت: از ابتدای تاسیس شرکت تاکنون با توجه به موقعیت جغرافیایی و رسالتی که شرکت داروسازی باریج اسانس در اشتغال‌زایی منطقه دارد، در بخش‌های تولید و مرتبط با آن الزاما جذب افراد از روستاهای اطراف شرکت انجام می‌شود.

به گفته وی ۸۵ درصد از نیروهای شرکت داروسازی باریج اسانس را آقایان و بقیه را بانوان تشکیل می‌دهند و در حوزه‌های کارشناسی و تخصصی جنسیت افراد در جذب و استخدام ملاک قرار داده نشده و هر شخص دارای صلاحیت که مراحل استخدامی را با موفقیت طی کند، می‌تواند وارد مجموعه شود و شرکت تبعیضی برای استخدام و جذب نیرو قائل نیست.

حجازی با تاکید بر اینکه هیچگونه لابی‌گری در به‌کارگیری کارکنان شرکت داروسازی باریج اسانس وجود ندارد اظهار داشت: در استخدام‌ها همیشه شایسته‌ساللاری مدنظر بوده و نیروها بر اساس توان‌مندی و تخصص جذب می‌شوند.

وی یادآور شد: در هلدینگ باریج اسانس برای بیش از یک هزار نفر اشتغال‌زایی فراهم شده است.

در حال حاضر بیش از ۴۵۰ نفر در شرکت داروسازی باریج اسانس اشتغال دارند که حدود ۲۲۰ نفر با تحصیلات لیسانس تا دکتری و بقیه با تحصیلات فوق‌دیپلم و پایین‌تر در کارخانجات و دفاتر مختلف شرکت در سراسر ایران مشغول به کار هستند.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیمhttps://www.instagram.com/kashanefarda

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.