محدودیت‌های کرونایی در کاشان تشدید می‌شود

محدودیت‌های کرونایی در کاشان تشدید می‌شودکاشان فردا فرماندار کاشان اعلام کرد: محدودیت‌های کرونایی در کاشان تشدید می‌شود.

با شروع موج جدید بیماری در کشور باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک را افزایش دهیم.

به گزارش حوزه، علی‌اکبر مرتضایی، شامگاه پنج‌شنبه در نشست مجازی ستاد استانی مدیریت کرونا استان اصفهان، اظهار داشت: با احتمال درگیری کاشان در ایجاد موج جدید ویروس کرونا، بازدیدها و بازرسی‌ها در سطح شهرستان، و میزان آمادگی ادارات را افزایش داده‌ایم.

وی در ادامه افزود: در یک‌ماه گذشته از ۱۷۰ مطب پزشکان در کاشان ـ که یکی از مکان‌های پرخطر در گردش ویروس با وجود ازدحام جمعیت و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی است ـ بازدید شده و این بازدیدها به صورت دوره‌ای افزایش پیدا می‌کند و در صورت عدم رعایت مسائل بهداشتی و عدم استفاده از ماسک برخورد می‌شود.

بیشتر بخوانیم:
+ برگزاری اعتکاف به صورت عمومی در کاشان ممنوع است

رئیس ستاد پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا، تصریح کرد: برخی از جایگاه‌های سوخت، بازارهای روز و میوه و تره‌بار و برخی از مراکز به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی اخطار دریافت کرده و حتی مهروموم شده است.

فرماندار کاشان در پایان بیان داشت: نگرانی‌ها از مسافرت‌ها و در پیش‌رو بودن تعطیلات نوروز وجود دارد، در صورتی که محدودیت‌های تردد در ورود به کاشان از سوی ستاد کرونا اعمال نشود، شاهد بروز پیک جدیدی از این بیماری در کاشان خواهیم بود.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیمhttps://www.instagram.com/kashanefarda

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.