حرم هلال‌بن‌علی(ع) زمینه آزادی ۴ زندانی را فراهم کرد

حرم هلال‌بن‌علی(ع) زمینه آزادی ۴ زندانی را فراهم کردکاشان فردا – مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت محمدهلال (ع) از آزادی ۴ زندانی نیازمند جرائم غیرعمد با کمک خیّران و خادمان این آستان همزمان با عید غدیر خبر داد.

سید جواد تکیه در گفت‌وگو با شبستان گفت: همزمان با دهه ولایت و عید سعید غدیر در اقدامی خداپسندانه، بدهی ۴ تن از زندانیان نیازمند جرایم مالی غیرعمد با کمک خیّرین آستان مقدس حضرت محمدهلال بن علی (ع) پرداخت شد.

وی افزود: عید غدیر، عیدی برای همه جامعه است و چه بهتر که در این عید بزرگ معنوی ، این شادی را در بین خانواده‌‌های بی‌بضاعت زندانیان هم تقسیم کنیم چرا که کمک به خانواده زندانیان که شرایط سختی را در جامعه تجربه می‌کنند وظیفه انسانی ما است.

بیشتر بخوانیم:
+ آزادی سه محکوم به قصاص از زندان کاشان

تکیه اجرای این طرح را در راستای مسئولیت‌های اجتماعی آستان مقدس عنوان کرد و افزود: خادمان و خیّران حرم مطهر در مناسبت‌های مختلف زمینه آزادی تعدادی از زندانیان را فراهم می‌کنند و از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۵ زندانی جرائم غیرعمد از سوی این آستان به آغوش گرم خانواده بازگشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: طی جلساتی که با هماهنگی زندان کاشان با شاکیان برگزار شد، رضایت بخشی از بدهکاران جلب و بدهی این زندانیان بخشیده شده و مابقی از سوی خیران آستان و اعتبار برنامه‌های فرهنگی لغو‌شده حرم مطهر در ایام شیوع کرونا پرداخت شده است.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.