مسابقات مچ‌اندازی بانوان در کاشان برگزار شد

مسابقات مچ‌اندازی جام بانوان کاشانکاشان فردا ـ به مناسبت روز جهانی رفع خشونت علیه زنان، سومین دوره مسابقات مچ‌اندازی کاشان، جام «بانوی قهرمان»، در دو رده جوانان و بزرگ‌سالان، جمعه دوم آذرماه در سالن «سپیده کاشانی»  برگزار شد.

در این مسابقات که با رقابت 43 بانوی ورزش‌کار از تهران، اصفهان، گیلان، آران و بیدگل و کاشان  کاشان برگزار شد، ورزش‌کاران در در اوزان 50-60-70-70+  در رده سنی جوانان و اوزان 50-55-60-65-70-75-80-80+ در بزرگ‌سالان با هم به رقابت پرداختند.

در رده جوانان وزن 50 «خوش‌سخن» مقام اول، «مهناز دوست‌رضا دوم، و «زینب‌سادات مدنی» مقام سوم؛ در وزن 60 کیلوگرم «فائزه عیوضی» مقام اول، «هدیه دادار» دوم، و «هانیه دادار« مقام سوم، و در وزن 70 «دنیا مسیب‌زاده‌مقدم» مقام اول، «شکیلا نظرمهرابی» دوم، و «زهرا زالی» رتبه سوم را به نام خود رقم زدند.

در رده بزرگ‌سالان این مسابقات در وزن 55 «مهشید عبادتی، «مریم مازوچی» و «رضوان سخنگو» به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

در 60 «شاه‌نظری» و متقی نژاد مقام‌های اول و دوم را به‌دست آوردند، و مقام اول تا سوم وزن 65 هم نصیب «ریحانه رضا‌زاده»، «ناهید رئیسی‌زاده، و «ریحانه زارع» شد.

در همین رده و در وزن 70 کیلو، «ماهرخ احمد‌پناه» اول «سوده آخرتی» دوم و «فاطمه حسین‌زاده» سوم شدند.

در وزن 75  هم «حمیرا شاهیان‌یار»، «زهره لونی» و «کوثر شیدایی» او تا سوم شدند. رتبه‌های اول تا سوم وزن 80 کیلو به «زینب عسگری»، «فرزانه امینیان» و «معصومه کشاورز» رسید.

در وزن +80 هم «سعیده رمضان‌زاده»، «زینب زارع» و «نسرین نکویی» با کسب رتبه‌های اول تا سوم از رقیبان خود پیشی گرفتند.

در نتایج تیمی این مسابقات «پارسیان رشت» از استان گیلان، مقام اول، «پیمان» از کاشان دوم و «دلاور» آران و بیدگل به مقام سوم دست یافتند.

این مسابقات در حضور «قربانیان»، مسئول امور بانوان فرمانداری، «زهرا محسنی» مشاور بانوان شهرداری، و «بصیری» مسئول امور بانوان آموزش و پرورش کاشان انجام شد و مدال‌ها و کاپ‌های توسط «جهان‌آرایی» مسئول کمیته پرورش اندام کاشان و «عالمی» دبیر این کمیته به ورزش‌کاران اهدا شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.