معرفی 7 مورد از بهترین رستوران های کاشان

کاشان به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری ایران همیشه مورد توجه گردشگران خارجی و مسافران داخلی زیادی در فصل گلاب‌گیری بوده است. کاشان علاوه بر اینکه شهری تاریخی و پر از جاهای دیدنی معروف است، رستوران‌ها و سفره‌خانه‌های سنتی فراوانی در دل خود دارد که صرف غذا در آن برای مسافران لذت بخش خواهد بود. اگر شما هم قصد سفر به این شهر را دارید، توصیه می‌کنیم در ادامه مطلب با معرفی رستوران‌های کاشان همراه ما باشید.

رستوران های کاشان| یوتراوز

رستوران سرای عامری ها، عذاخوردن در سرزمین آینه ها

یکی از بهترین و زیباترین رستوران های کاشان که بسیار معروف و پرطرفدار است و غذاهای باکیفیت خوبی را ارائه می‌دهد، رستوران سرای عامری‌ها یا همان رستوران تالار آینه است که در خیابان علوی واقع شده است. پیشنهاد می‌کنیم اگر با بلیط هواپیما مشهد کاشان به شهر سفر می‌کنید، پس از بازدید از جاهای دیدنی شهر و خرید سوغات آن، سری به بهترین رستوران‌ های کاشان بزنید. زمانی که وارد رستوران عامری‌ها شوید اولین چیزی که توجه شما را جلب خواهد کرد، دیزاین و طراحی داخلی رستوران است، در دکوراسیون این رستوران از آیینه‌کاری‌ها و درهای چوبی سنتی استفاده شده است. در روزهای تعطیل غذاهای رستوران به صورت بوفه برایتان سرو خواهد شد و در روزهای عادی باید از منو غذا سفارش دهید. بهترین غذاهای بوفه رستوران عامری شامل قرمه سبزی، زرشک پلو، شیرین پلو و جوجه کباب است، البته غذاهای محلی مانند کوفته سماغ، شفته بادمجان و خورشت لوبیا سفید و گوشت هم در منوی آن وجود دارند. یکی از ویژگی‌های مهم رستوران عامری‌ها در بین رستوران های کاشان که بسیاری از افراد از آن استقبال می‌کنند، حوض خانه سرای عامری هاست که انواع شربت و دمنوش را ارائه می‌دهد.

رستوران سرای عامری ها| یوتراوز

کافه آگون کاشان

کافه آوگون یکی از بهترین کافه رستوران های کاشان است که در سرای عامری ها واقع شده است. برای پیدا کردن این کافه زیبا باید سرداب خانه را پیدا کنید، وارد حیاط که شدید، چند پله به پایین راه دارد که این پله‌ها ورودی کافه آوگون هستند. این مکان فضای سنتی و جالبی دارد که می‌تواند در سفر شما با خرید بلیط هواپیما بهترین مکان برای صرف نوشیدنی‌های خاص کاشان باشد. این کافه به نوعی بلندترین بادگیر ساخته شده در کاشان است تا در تابستان فضای خنک و مطبوعی را برای مراجعه کنندگان فراهم آورد. در این فضای خنک می‌توانید حتی در تابستان هم نوشیدنی گرم مانند چای و قهوه و دم‌نوش را سفارش دهید. انواع دسر و بستنی و نوشیدنی‌های سرد مخصوص آوگون میز بهترین‌های این کافه رستوران ومعروف کاشان هستند.

معروف ترین رستوران های کاشان: رستوران باغ بهشت

می‌رسیم به یکی از معروف‌ترین باغ رستوران های کاشان که در نوع خود واقعا زیبا و بی‌نظیر است و مکانی مناسب برای وعده ناهار و شام در فضای دلپذیر است. رستوران باغ بهشت کاشان که در نزدیکی باغ فین واقع شده، یکی از بهترین فضاهای پذیرایی از میهمانان را فراهم آورده است. اگر برای جشن تولد و یا مراسم‌های دیگر خانوادگی نیاز به فضایی زیبا و خاص دارید، حتما به باغ بهشت سر بزنید و از امکانات آن بهره‌مند شوید. کیفیت بالای غذاهای این رستوران و سرویس‌دهی کامل آن از ویژگی‌های مهم باغ بهشت است. همچنین می‌توانید با استفاده از شماره تلفن مجموعه رزرو خود را انجام دهید. چلو کباب سلطانی، چلو بختیاری، زرشک پلو با مرغ، کشک بادمجان مخصوص و شیرین پلو جزو بهترین غذاهای رستوران باغ بهشت کاشان هستند. این رستوران مجهز به پارکینگ و محیط خانوادگی است برای افرادی که همراه خانواده خود به رستوران مراجعه می‌کنند.

رستوران باغ بهشت؛ رستوران های خوب کاشان| یوتراوز

غار رستوران نیایش کاشان

اگر به دنبال فضایی متفاوت برای صرف وعده ناهار و شام هستید، قبل از این که با بلیط هواپیما کاشان مشهد به شهر خود بازگردید، پیشنهاد می‌کنیم سری هم به غار رستوران نیایش بزنید که فضای شگفت انگیز و جذابی دارد. این غار رستوران در بین رستوران های کاشان نیز جزو بزرگ‌ترین غار رستوران های مصنوعی جهان به شمار می‌رود. دکوراسیون و نورپردازی داخلی این رستوران بر روی سنگ‌ها واقعا بی‌نظیر و جذاب است. انواع کباب و غذاهای محلی کاشان را می‌توان با بهترین کیفیت در این رستوران هیجان انگیز سفارش داد.

رستوران عباسی از بهترین رستوران های سنتی کاشان

در خانه تاریخی عباسیان که می‌توانید درباره آن اطلاعات لازم را بدست آورید، رستورانی با فضایی کاملا سنتی واقع شده که هر مسافر و گردشگری را برای ساعتی لذت بردن در این رستوران ترغیب می‌کند. محیط این رستوران همیشه شلوغ و پر از مراجعه کننده است و مهمترین دلیل آن هم کیفیت بالای غذاهای رستوران عباسی است. این سفره خانه سنتی در حیاط پنجم خانه عباسیان دایر شده و فضای فوق‌العاده آن واقعا هنری و تاریخی است. در وسط حیاط تعداد زیادی تخت برای مراجعه کنندگان قرار داده شده و در اطراف آن هم حوض‌های کوچکی با فواره قرار دارد که فضا را برای شام و ناهاری دلپذیر آماده خواهد کرد. اگر به محیط و غذاهای سنتی مانند آبگوشت علاقه‌مند هستید، این سفره خانه می‌تواند بهترین انتخاب در سفر به کاشان باشد.

رستوران نایب کاشان

در خیابان امیر کبیر، نبش میدان عامریه، یکی دیگر از رستوران های کاشان با کیفیت غذای خوب قرار دارد که جزو رستوران‌های اصلی شهر کاشان به شمار می‌رود. این رستوران فضای نسبتا مناسبی برای دورهمی های خانوادگی دارد و می‌توانید انواع جشن‌های تولد و مراسم‌های خاص را در آن برگزار کنید. رستوران نایب انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را برای زائقه‌های مختلف غذایی نیز طبخ خواهد کرد. ماهی سوخاری، کباب کوبیده، بختیاری و… از جمله غذاهای منوی رستوران نایب هستند چه در کنار آن نیز می‌توانید نوشیدنی گرم نایب هم استفاده کنید.

رستوران ملل کاشان

یکی دیگر از بهترین رستوران های خوب کاشان که در برخی از منابع مشتریان از کیفیت بالای غذاهای آن رضایت کافی داشته‌اند، رستوران ملل است. این رستوران محیط و دکوراسیون زیبا و مدرنی دارد و همچنین فضای بزرگ آن مناسب برای انواع مراسم‌های خانوادگی است. در فصل گلاب‌گیری کاشان همیشه مسافران و گردشگران زیادی به کاشان سفر می‌کنند به همین دلیل رستوران ملل نیز در آن زمان مهمانان زیادی را پذیرایی می‌کند. از انواع غذاهایی که در این رستوران طبخ می‌شود می‌توان به جوجه کباب مخصوص، کباب وزیری، بختیاری، مرغ ناردونی، انواع ته چین و… اشاره کرد.

سفره خانه بین المللی صحرا

در جاده آران و بیدگل کاشان یکی از بهترین و جذاب‌ترین رستوران‌های  کاشان وجود دارد که هرچقدر از زیبایی فضای این رستوران صحبت کنیم کم است. این سفره خانه دارای یکی حوض بزرگ آبی رنگ در وسط سالن و چیدمانی از تخت‌های سنتی و میزهای آماده رزرو برای مهمانان است. انواع غذاهایی ایرانی مانند کباب‌ها و همچنین انواع پیتزا در این سفره خانه بین المللی سرو خواهد شد.

بهترین رستوران های کاشانک تهران| یوتراوز

در پایان

امیدواریم که توانسته باشیم برای سفر پر از اتفاقات خوب شما به شهر کاشان، بهترین رستوران‌های آن را به طور کامل معرفی کنیم. پیشنهاد می‌کنیم در سفر خود به کاشان، در کنار خرید انواع سوغاتی مانند عرقیجات گیاهی آن برای صرف غذاهای محلی به رستوران‌های کاشان سر بزنید و از کیفیت بالای غذاهای آن در سفری خاطره‌انگیز لذت ببرید. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر و خرید بلیط هواپیما می‌توانید با یوتراوز در ارتباط باشید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.